Mail är vår tids kärleksbrev

Hej! Länge sen nu. Ojdå

Idag har varit en trevlig dag! Vaknade dock upp jätte trött eftersom jag inte kan sova på natten, pga mitt jävla ben. Blir så arg och ledsen på samma gång. Efter skolan och sånt så åkte jag hem, åt lite fil och flingor och sedan var det dax att åka med mina galna vänner Shelby och Katie och kolla på soccer district matchen! Men eftersom det var districts så kostade det pengar.. så vi kunde inte gå in gratis trotts att vi alla är idrotts tjejer på moberly senior high! Det gjorde att shel flippade ut och blev ännu mera galen, älskar dej tjejen! Vi tog bilen och åkte hem till shel's fd pojkväns mamma och hade girltalk! Mycket givande faktiskt, men när vi satt där och fnittrade och hade oss kom chris (shel's ex) helt pltsligt hem, en och en halv timme tidigare än vad han skulle. pinsamt som tusan men ändå helt ok. vi drog iväg fem minuter efteråt. drama queen kommer han eller shel va imorgon på biology 2 lektionen iaf! Sen drog vi hem till shel och åt lite mat, sen iväg och hämta upp ronnie, uch a sweetheart too. Efter det for vi till älskade walmart och sedan till skolan, där de skulle ha filmvisning på football planen med en SUPERSTOR tv skärm, men de så kallt ute så jag, shel, ben och en till grabb(som jag inte minns namnet på, eller jag törs inte försöka skriva det haha) hem till shelby igen, ronni och katie stannade kvar i kylan.

Filmvisning hemma hos shel, mycket jobbigt ibörjan. Två stora fotöljer,  personer. Två flörtar, de andra två har aldrig träffad vrandra förut. Sa inte ett ljud till min fotöljkamrat men efter ett tag så var de ok, tills han tog fram en filt... hahhaha. Ja ni vet ju hur de går, "are you cold? do you want a piece of it?" "ehehehh.... ok" nej ja skoja bara jag sa "YES SIR".
sen fortsatte tv tittandet och shel var trevlig och gla som vanligt, samt mina nya vänner med. trevlig kväll. nu är klockan på tok för mycket.

Måste till lägga att bara för jag skriver idag och berättar detta så betyder det inte att jag sitter ensam på kammarn alla andra dagar Hahahha. Det faktum att jag faktist bloggar är beviset på att jag är lite lonely. Just kidding, men ni förstår vad jag menar som vanligt. PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0