How good can it be

Innan ni läser mitt inlägg, gå in på min facebook och kolla på filmen jag la upp! SVINKUL! Tar nästan 10 min att kolla, men de äre värt och ni har väll 10 min att offra eftersom ni är inne här och slösar tid?
Kollat? BRA! Visst vare kul haha. Står om swe i min government bok också! Massa dålig hehe.

Hej igen mina fina och bästa läsare!

Kom på att tänka på en sak idag, vad är en bästa vän? Naturligvis en bra vän, men svårt att kategrisera. Blir så nervös när mina usa vänner säger "love you!!!" och att man är en "bf". Men som tur är har jag vänner som kan förklara. Fick förklaringen av en vän för ett tag sedan.

"Om man gått igenom en massa skit tsm och det har gjort en starkare, och då menar jag inget jävla fjanteri med att gråta på ens axel. Riktiga bästa vänner går bokstavligt igenom skit. Ni är mina bästa vänner, med er har jag sprungit i tornado varning, i åska, i spöregn, i över 100 grader F och mått så dåligt men aldrig så lyckligt med. Jag vet inte heller nån annan vän som fortsätter med vad hon eller han gör om de helt plötsligt kissar på sig. Inte stannar de upp, nej ni fortsätter att kämpa. Därför älskar jag er, ni är som min familj, mina bästa vänner."

Fast jag håller inte med haha! Även om de var fina ord och jag gillar bruden mycket. Så är hon mer en av mina fina vänner pga att hon är sån fin vän inte för vi bara sett varandra när vi varit som värst eller när vi mått som mest dåligt fysiskt.

WHATEVER.

Har suttit och kollat på ung&bortskämd (hade tråkigt) Jävla fint och pinsamt program, men de är underhållning i guess. Synd att olga sötisen åkte ut, hon va ju mest bra! Sen så ser ju ena grabben ut som kapten filling!!!! AGREE? Skulle kunna vara hans son eller något.

Har nyss gjort klart Algebra 2. Ska väll börja med american lit snart. Hatar det. Usch.

På fredag äre ingen skola, då är det st louis som gäller med min human anatomy class, vi ska kolla på döda kroppar och besöka en blodbank!! Spännande.

Efter det är det chicago som gäller. Pepp. Trotts att de bara är Tisdag!

En fin bild sen vår avslutning (cross country, XC), en bild på oss grymma SENIORS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0