Glitter on my eyes

Idag har varit en riktigt fartfylld dag! Seg morgon och mysig morgon, vaknade upp långsamt och ba mös!! Som det ska vara på en ledig dag helt enkelt. Sedan så gjorde jag min julstrumpa hihi! Fin blev den, hade lite dålig fantasi dock. Ni ska få sen snart. Imorgon ska jag knäppa kort! Ligger nämligen i sängen nu och sover , eller ska sova strax.

Efter jag gjort julstrumpan så vilade jag, pratade i telefon med mammsen! Och läste mail från pappsen. trevlig eftermiddags syssla. Hade tråkigt så åkte och tränade i en och en halv timme. Har inte tränat sen districts pga mitt ben, gick bättre än väntat fast sprang ju inget.. stod på skidmaskinen ist för att springa. Efter träning och dusch blev det julgrans jakt. Alltså vi åkte ut i spöregn och mörker. HAHA. Galna värdfamilj, de kommer ju inte se vilken gran som är bäst. Efter mycket om och men, och allt där i mellan så kom vi hem med en gran. Vi har nu klätt den och jag ocg värdsyster dana har också gjort ett peppakaks hus. Har desutom bjudit familjen klatt på min sommar drink, som jag råkade göra helt för stark, men svårt när man inte smakar ngt själv. Usch, vill verkligen inte smaka heller haha. Blä, sådana drinkar funkar bara på sommaren med go vännerna.

Såg precis på prince of persia med värdsyster och värdfar, spännade och dålig på samma gång. Men jake är så snygg så man dör, nästan iaf. Han skulle jag kunna gifta mig med, utan tvekan, gud så snygg.

Sovasovasova nu! En lång dag imorgon! Men är peppad, och black friday shopping på fredag!! PEPP? OJA!

POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0