Gamla ullevi

Dag ett börjar på Måndag!!!!

Dag 1 – Presentera mig själv. 
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Min dag.
Dag 6 – Min bästa vän.
Dag 7 – Mitt favoritminne.
Dag 8 – Min favoritfödelsedag.
Dag 9 – Den här månaden.
Dag 10 – Det här upprör mig.
Dag 11 – Det här får mig att må bättre.
Dag 12 – Det här får mig att gråta.
Dag 13 – En första. 
Dag 14 – Min favoritplats. 
Dag 15 – Det här saknar jag.

Följer Hanna "baby" Persson's blogg, www.hanapee.blogg.se så ville också göra så.
Mys emon gör också en sån här www.ienannandelavky.blogg.se

Ingen av oss har den kompletta listan. Alla har vi klippt ner den lite hehe. Tog de 15 vettigaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0