Dag 5 - Min dag

Sov över hos cameron, haha han är en riktigt skön grabb alltså! Bor i lyxhus också, fast han har ju ett super hus vid universitetet med! Där har jag också spenderat natten, fast det var ett tag sedan nu. Hua, saknar grabbarna lite, även fast jag inte är vän med någon av dom, iaf inte på riktigt!

Dana och jag var i kyrkan idag iaf, duktigt! Länge sen jag var där, åt mat och tårta efter kyrkan sen så åkte vi hem till stugan. Jag somnade på dirren och sov till ca klockan sju. Vaknade, var vrålhungrig, åt en massa. Nu ligger jag i sängen, har ont i huvudet och halsen och mår allmänt dåligt. Trist.

Tråkig dag hha, har haft så kul på mitt thanksgiving lov, men de är så himla jobbigt att skriva. VEt inte varför, adda mig på skype, det är där allt händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0