Dag 4 - det här åt jag idag

Idag har jag ätit. Inget haha. Klockan är tolv och här inte ätit ngt. Vore ju fullt normalt om jag hade sovit till nu men har varit upp sen nio, men är inte hungrig.. Hm, om det hade varit en annan dag så hade jag väll kunnat skriva hur mycket som helts, för lita på mig, i us äter man! hehe.

Borstade tänderna för ett tag sedan också så kan inte få bort smaken i mun, och då är det ju inge kul att äta, blir ju bara äckligt. Fast börjar bli hungrig så väntar tills smaken har försvunnit så jag kan ta ngt smaskigt att äta. Dock blir man väldigt sugen på thanksgiving maten, kalkonen hehe. ser ju dö smaskigt ut! Klockan 3 blir det namanam!

POK. 

ps. har ni märkt att jag bloggar i perioder? haha. ibland bloggar jag inte alls, och när jag väl bloggar igen så vill jag ta igen allt den missade tiden, så då tok bloggar jag. Men det är livet. ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0