Dag 2 - min första kärlek

Min första kärlek. Männskliga kärlek? Bara kärlek över huvud taget? Eller till en idol, maträtt, djur?

Tror nog det flesta vill höra om den första männskliga kärlek ist för om en favvorätt. Lite svårare för mig dock, men bloggen är ju till för att jag ska kunna skriva mina tankar och så. Så tror nog att vi båda parter tjänar på att jag är ärlig med mig själv.

Första kärleken, den riktiga första kärleken. Måste nog vare Robin. Ja, det är det. Har haft kärlekar innan, men inte på riktigt liksom. Började "Robin-fasen" i 8an, haha, småbarn. Iaf var de knas och strul hela vägen tycker jag, men det var sött man var ju kär, ung och dum. Eller inte så värst dum om jag ska vara ärlig. Det var trevliga tider, och som ni vet mina vänner så var det ju itne konstigt när vi gjorde slut och inte var det konstig att man blev tsm igen nån månad senare. Haha, det var ju bara typiskt oss. Haha, börjar skratta när jag tänker på det, men bara för att det finns så roliga minnen. Så inge illa, om robben läser detta. Hehe. Är ju efter ungefär ett år efter vårt breakup vän med karln igen. Känns bra, en bra vän och hoppas att man kan vara det i fortsättningen också.

Riktiga låtar som påminner om den tiden haha
Alphaville – Forever Young
Håkan Hellström – Gårdakvarnar Och Skit
Pancho's Lament – Leaving Town Alive


Kommentarer
Postat av: robben

vilken ära att bli omnänd!

2010-11-25 @ 19:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0