Dag 1 - Presentation av mig själv

Ni som läser min fina reseblogg är nog välbekant med mig och kanske därför lite trist att läsa om en beskrivning av er vän. Men kanske just därför är det extra kul också? Vem vet. Kanske trevligt att läsa också för dem som jag itne känner så mega bra.

Iaf, så är det ju jag som är Astrid. Född och uppvuxen i haga, fina mysiga haga. Bott på två ställen i mitt liv, i en lägenhet i några månader och sedan resten av min tid i ett stort och välkomnande hus i haga. Bor där med min mor och far, samt min fina hund milou. Om jag skulle beskriva mig själv så skulle väll jag kunna säga att jag är en kul och lite reko tjej! Gillar att ha kul och bara tänka för studen. Trots att jag gillar att leva för stunden är jag en jäkel på att tänka och annalysera saker, ibland och oftast är det en nackdel då jag hellre följer mina tankar än hjärtat, låter så klychigt att säga men det är verkligen så. Dock något som jag håller på att släppa, till min fördel!! 

Hur som helst så föddes jag ju i sundsvall på sundsvalls sjukhus. Var liten och tanig som bebbe, iaf till en början. Sen började jag äta. Det bästa som fanns var att äta och sova. Ungefär som nu då, HAHA! Nej skämt. Men var en riktigt fet bäbis, men hört att det är bra, fick mycket näring till lill hjärnan min, kanske därför att jag är så vettig nu och klarar mig riktigt bra i livet. Så tackar för maten mor och far. Har alltid varit en glad människa om jag får säga det själv. Gillar att mysa hemma och gillar att dansa loss med fina vänner och helt främmande människor, gillar alltså att träffa nya människor. Låter som en kontakt anons nu, men whatever nu vet varför jag skriver det här.

Har lite problem med vad jag ska skriva nu, måste väll säga att livet är bäst och att jag aldrig skulle byta ut det mot något. Eller kanske för att rädda någon som jag bryr mig om. Men älskar mig själv, och älskar livet. Så mycket kul att göra!

Så himla glad över min fina utveckling som människa, tänk er, för ett år sedan var jag en osäker liten fjant. Idag är jag framåt, trevligare, roligare och mycket smartare. Så mycktet bättre. En sak som jag lärt mig är ju att man lär sig någonting av allting, oavsett om det är bra eller dåligt. Har mor, far, milou och mina fina vänner att tacka. POK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0