Bebis

Vet inte vad jag skulle valja!!! Har alltid velat haft en liten panda bebis. Min storsta drom ar nu att att jobba med pandor, fatta vilket drom jobb. Skulle va overlcklig om nan kunde ge mig en panda traff! Vill aka till asien och mysa med dem! Fast efter ha sett how to train your dragon, skrev fel igar your ska de vara inte a. Iaf sa vill jag ha en liten dragon! Ser pa filmen annu en gang, sa himla mysig, favvo filmen! Se den, seeee den!

Vilken ar sotast? Pandabebisen eller min fina dragon? POK


Mys dragon!


Vill ocksa mysa med dem!


Dromjobb!


Killing me softly! JK, hard. Omg, varldens sotaste bebis <3


PS. Grattis varldens basta pappa pa farsdag, alskar dej!

Kommentarer
Postat av: Maria

Underbara bilder. Blir alldeles lycklig av att titta på bebisarna. :)

2010-11-14 @ 22:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0