Åh vad ska hända då?!

Har tänkt på en grej. När vi klev in i millenium 2 så hade många väldigt stora nyårslöften och mycket hände, jag kommer ihåg min största önskan. HA-HA, det är så himla kul.

Jag önskade att jag skulle kunna få uppleva ett milenium till så jag skulle kunna göra en sådan cool låt som markolio gjorde. Ni minns väll?

"Åh milenium 2 du är så på vi alla längtar så, åh milenium två, åh va ska häääänd då?!."

osv hahaha. Ville ju vara med i låten, önskade att jag kunde vara sjutton i nästa milenium, och nu sitter jag här, jag är sjutton år och snart är de nyår, men inte är det något milenium nästa år, dit är det ju ca 990 år haha.

Kollar på den här musikvideon och skrattar högt. Älskar mina goda värderingar som en 7 åring!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0