When you were young

Hej hopp i lingonskogen!

Jag har nu skrivit mitt prov i psykologi a, kappitelet om motivationspsykologi. Gick förvånatsvärt bra, är nöjd. nu börjar jag om ungeför en timme och en kvart med storsamling och mentors känns tungt. Vill egentligen gå hem och sova tills psykologi lektionen börjar kl ett. HAR SVIN ONT I HALSEN.

Måste ner på stan också kom jag på nu, en lagkamrat i innebandyn har fått en bebbe så vi ska köpa en present och måste ge pengar till hon som ska köpa. Jobbigt. Nån måste göra mig sälskap ner till stan annars kanske jag dör med min onda hals.

Träning ikväll, med halsont? Nja tveksam där. Men får hoppas att de blir bättre.

Vill ha topp fem
- sommar, bad & sol, gf, fest osv
- en halstablett
- en säng på skolan eller en inställd lektion
- en egen lägenhet(typ som sofias)
- en ny familj(asså en ny värdfamilj, maria och jussi är fortfarande grym)

GULD

FAN VA GOTT DE VORE MED EN NORRLAND'S

Kommentarer
Postat av: jono

krya på dig asta. vill inte att du ska vara sjuk!!

2010-05-27 @ 19:00:45
Postat av: emon

ta en norrlands så känns det bättre skaru se! eller två glas vin.

2010-05-27 @ 21:47:37
URL: http://ienannandelavky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0