Opartiskt

Hola! Como estás?

Har nu upplevt min sista kväll i bahia feliz (för denna gång). Och jag är mycket nöjd med denna vecka. Har haft de mega super duper mysigt, he he. Tienes que venir a bahia feliz! En av det häfftigaste är också att månnen ligger här... hahaha fattar ni? den ligger på rygg!?!? Det ser man aldrig i sverige, hur exotiskt som helst. Ni som fortfarande inte fattar så är månen som en glad mun. Töntar om ni inte fattade förens nu.

Iaf så var spa dagen mega chill fast jag fick svin ont i magen min. Inte ok... På spa grejen var man tvungen att ha badmössa när man simmade i poolen. Mamma tyckte jag var väldigt vacker och som alltid tror jag henne, varför skulle hon vara opartisk, hon säger att jag är varldens vackraste.
SEXIG

Det var som när jag föddes, då sa min pappa såhär; " Inte för att vara partisk men hon är världens vackraste barn" AWWWWW sakanar pappa min!

LOVAR ATT JAG ÄR MER BRUN ÄN VAD DET SER UT! ELIN DU KOMMER FÅ SÅÅÅÅ MYCKET SPÖ

HASTA PRONTO, BESOS! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0