I still run

Hahaha hahaha
hahahhah
hhahahha he he

Hade världens sjukaste drömmar inatt.. skojjar inte. De var helt sjukt. Tänker bara dela med mig av en, men haha så sjukt iaf.

För att förstå drömmen ulltimat måste ni få lite bakgrundsfakta.
- jag läser matte c
- i matte boken min så finns det massvis med citat från kända personer, typ newton, picasso osv
- jag hatar citaten. ett är till exempel "läraren öppnar dörrar men du måste själv gå igenom den" ahah så fattigt..
- jag har trevliga matte vänner som också hatar citaten
- ibland står de fel svar i facit
- erika heter vår lärare
- min förra bok var konstig, sidor fattades och några sidor var ihop klistrade men erika vägrade slänga den även fast den inte gick att använda
- jag är i spanien som ni vet och gör lite matte på distans men glömde planeringen hemma så vet inte vart jag ska vara någonstans

Drömmen: Jag drömmde att jag ringde till min kära vän petra ek som läser matte med mig, och frågade henne vart man ska ligga i matten. Hon svarade att hon var osäker men att jag ska fortsätta jobba så löser det sig. Sen så sa hon plötsligt att jag måste behandla boken väl och prata med den. Ställa frågor osv, det vill säga vara social. Jag sa inget tillbaka men tänkte "vafan äre med na?" Hon fortsatte och sa att man skulle behanlda boken som en blomma, typ en ros, man måste prata med den för att den ska bli så bra som möjligt. Artig som jag är sa jag att jag skulle göra det för att inte såra pertras känslor. Sen så sa hon att om man inte gjorde det kunde boken börja jävlas med en själv. Det tog jag åt mig som fan för min bok är verkligen konstig ibland, jag frågade "är det därför det ibland står fel svar i facit?" hon sa "ja exakt, och du vet din gammla bok som var så himla konstig den stötte förmodligen bort dej för att du inte behandlade den på det sätt du ville. Det var därför erika vägrade slänga den", "ahaaaa...." svarade jag lite på distans men kände att jag måste ge det hela en chans. sa hejdå till petra och hämtade boken.

Började prata med boken och andas på ramen till den. Helt plötsligt så sögs jag in i boken (precis som i harry potter ni vet??!?!??!?!) ni vet också att i matte böcker brukar de vara olika figurer som "hjälper" en. Jag blev en sån och traskade runt i boken. och alla citat från newton visade sig vara newton själv, han och picasso hjälpte mig jätte mycket med matten och jag blev mega smart. åkte ut ut boken och ringde petra på dirren. berättade vad jag varit med om och det visade sig att hon upplevt samma. vi bestämde att inte berätta detta får någon, inte ens för emma och jennifer våra ultimata matte vänner och vanliga kära vänner he he. för 1. de skulle tro att vi var dum i huvudet. 2. newton och picasso skulle kanske välja att hjälpa dom ist

Sen vaknade jag. Jag är frisk. Jag har ingen sjukdom. Jag drömmer bara helt konstigt ibland. Och detta var den mest normala dröm inatt. he he

ska packa och steka på min balkony, bussen mot flygplatsen går om två timmar och 15 minuter. PEACE OUT


Kommentarer
Postat av: emma

HAHAHAHAHA, du är ju tokig du! :D

2010-05-18 @ 18:12:54
URL: http://ienannandelavky.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Ett litet tips!

Om du gillar tv så finns det en nystartad tvsida som heter:

http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och tycka till och påverka vad det ska stå om där.

2010-05-18 @ 21:20:31
Postat av: Anonym

så sjukkkkkkkkkt kul! dör ju!

2010-05-19 @ 19:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0