I remember when we were young, drivin' in your car..

Pappa har ringt STS! Han satt i en och en halv timme i kö men kom inte fram ändå.
FAN.

Vill så gära skriva till min nya familj, lägga till dem på facebook haha, nej men bara nfå kontakt med dem. Höra hur de är med dem osv! HERREGUD vad jag är spänd. De är så spännande att de är det ända jag tänker på!

Innan jag somnade igår så sa jag högt till mig själv att jag skulle drömma om min usa familj! Vaknade imorsse i stor besvikelse.. hade drömt om markus rosenberg ist. Första gången jag blivit besviken av att drömt om honom. Alltså ni kan inte tänka er hur glad jag är tror ja...! Eller kan ni de kära läsare? Jag undrar hur många jag har... förmodligen typ 4 eller ngt!

Sprang hem från stranden riktigt duktig sprang super fort kändes som jag svävade, TRE BILAR tutade! Tjohooo och ändå sprang jag inte vid vägen ha ha. Nej så glad är jag inte, de är lite som egypten här.. massa slusk som vill gifta sig med alla turister fy satan. Och min drömprins har åkt hem......

Ska dricka ännu en kopp gott kaffe sen läsa ut en bok. Saknad av cathy glass, sepe sorglig och hemskt, fysatan. Har redan grinat lite, gissar på att de blir mer.

OPPS, nu är k to the affe klart. C ya, don't wanna be ya (kan säga så, är snart amerikan)

Kommentarer
Postat av: emma

kom hem nuuuuuuuuuuuuu!

2010-05-15 @ 20:03:28
URL: http://ienannandelavky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0