Hurtful

HAR SÅ ONT I HALSEN.

Can't breath.... ..... .... ... .. .

Ska ta en fet kopp te och äta lite ingefära så försvinner det. Då kan jag träna idag också! KÖR HÅRT

Ska få vara med soffi propp idag mycket trevligt. På tal om soffi propp, är de någon av er, mina älskade läsare, som hört talas om serise figuren soffi propp? Hon rymdprinsessan... SÅ BRA!

Hur som helst så är jag ledig idag trodde jag men kom på vid elva igår kväll att nejfan, jag har opposition seminarium på histora B imorgon bitti kvart i 9. Fast de tar kanske 47 minuter och 39 sekunder. Så det blir ju inte en sådan mega stor dag. Ska bli kul att få träffa lite vänner på skolan å.

Älskar mina vänner, måste höja dom till skyyyyyyn. Nejdå men de är fantastiska, PUSS PÅ ER. Ni vet vilka ni är också. Haha gud va flummig jag är nu på morgonen, men kom ni ihåg när man skrev listor med namnen på sina vänner? Haha. Typ på lunarstorm, aka lunar, aka småbarnens facebook, fast småbarnen har ju facebook nu också..

FINA DOM ÄR, VÄNNERNA MINA!

Hos mig Grät lite, skrattade lite, grät för vi skrattade, skrattade för vi grät och så om och om igen.  I sthlm, lady gaga med bästa louise rodin!


P.s inget nytt från STS

Kommentarer
Postat av: emon

du är en fin vän du också, asty ♥

2010-05-27 @ 21:48:35
URL: http://ienannandelavky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0