How long

På bättringsvägen! YES. Men det blir ändå en jätte lugn kväll. Eller så lugn den kan bli med mina päron. Gårdagen var jobbig, var på helspänn hela tiden för deras jobbiga och jävliga kommentarer. Hehe dock bara kul, skrattat hela kvällen hihi.

Idag har jag med värdens förkyldning klipp helaaaaa gräsmattan först med en "manuel" he he, sedan med en maskin , eller eldriven, far tyckte synd om mig. Måste erkänna att de va ganska svårt i uppförsbackarna. inte för vår gräsmatta är som en slalom backe... men haha, ni förstår. Sen så har jag oljat in alla solmöbler och ute möbler på altanen. Jag är bra snäll ja :') hhihiihi

Ska stänga av radion nu på dirren för mamma sjunger med, låter inte vackert. Ungefär som när jag sjunger!
Sen så ska ja leka langare också. Mahahah. Längtar till 20 års dagen........ ... ... .. .

C ya, don't wanna be ya.

PANG PANG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0