För vi har tagit studeeeenteeen, fyfan va vi är bra!

Aaaah konstig dag! Men ack så trevlig. Kom till skolan i fin tid helt dödstrött eftersom jag somnade halv 5 men det var okej. Bestämde med lite vänner att vi skulle på mösspåtagningen på torget kl 12, gick från skolan med emma och jossan och halkade in på en "förfest" för lite studenter. Vilket röj, nja haha. Jag är så avis på alla studenter och jag kan lova att jag och lite vänner peppade mer än vissa studenter... Tänk att de är två år kvar på grund av USA.... GALET JOBBIGT! Men fan va vi ska röja på studenten vår, right emon?!?! Kl 2 var det dags för friluftsdag i sidsjön, trevligt och svettigt. Jossan och emma kan tacka för att ni var med mig och Elin! Även om emma var en jävel att paddla kanot!!! Dagens händelsen: BADADE I SIDSJÖN med emma och elin efteråt. Döööö mysigt lägger upp bildbevis om en timme kanske, så klicka er tillbaka då! Tog precis en såååån skön dusch och ätit har jag också gjort. Ligger i soffan nu och lyssnar på studentsången he he...

Kommentarer
Postat av: emma

haha, jag var kuuuung på att paddlaaaaa! :D och det kommer vara sanslöst mycket röj när vi tar studenten. hehehe :D

2010-05-19 @ 17:44:19
URL: http://ienannandelavky.blogg.se/
Postat av: kristin

spännande, hoppas det är en grym placeering! :D jag ska till ett majsfält i Indiana, haha, men det blir grymt det med! ;)

2010-05-19 @ 18:12:10
URL: http://kristinfe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0