Every step that you take, could be a misstake

Är i bahia feliz, las palmas, gran kanaria, kanarieöarna, spanien (fast de ligger vid afrika). Hm, mysigt iaf. Soligt och målningt om vart annat idag. Skön start fast hade helst haft stekade sol hela veckan. Som tur är lovas det de veckan ut, ska bli pepparkaka! Hihi.

Pappa tyckte hur som helst att jag skulle köpa trådlöst internet för hela veckan. Jag sa det till mamma men hon vägrade gå ner till receptionen och köpa. Hon sa att jag skulle göra det. Jag fick panik och sa hysteriskt att de kunde jag väll inte.. he he, de fattar ju inte svenska. Kom på sen när hon kom tillbaka att jag kunde snackat engelska med dem. Ska ju för tusan bo i usa ett år och ja törs inte gå ner och fråga om en kod till internet? HAHA pinsamt. Men till mitt försvar så kan jag ju säga att jag inte tänkte på att jag kunde prata engelska med dem, trodda jag var tvungen att snacka spanska. Men hur tänkte ja då? Mamma kan ju inte de heller?!! Mycket svammel blev de nu.

Ska chilla lite mer här i bahia feliz, gillar att skriva det.. för ja vet inte hur man utalar det.

PUSSSS


Kommentarer
Postat av: emma

miss u babyyyyyy!

2010-05-13 @ 10:53:28
URL: http://ienannandelavky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0