Älskling, det är livet

Jag vill hem, hem, hem, HEM, HEEEEEEMMM!

Vill ringa till STS och säga att jag har bestämt mig! Jag accepterar den fantastiska familjen de erbjudit mig! När jag gjort det får jag också reda på vart de bor. Har inte fått reda på det innan på grund av att jag inte ska välja dem eller neka dem på grund av staden de bor i. GUD SÅ SPÄNNANDE!

Fast de är ganska skönt här också.. Chillar på the balkony men en FET kopp kaffe...
Skulle skriva KOPP men de blev GOTT, haha!
Men gott äre också. Har aldrig riktigt haft sånt super sug efter kaffe som jag börjat att få nu.., men är de så konstigt då? Mormor ska ju för tusan göra en kopp kaffe hela tiden, eller varannan timme iaf. Så då måste jag ju fika med na!

Vi ska till en fin strand idag, eller en ännu finare än den på hotellet. Ska åka buss dit men jag ska springa hem. Måste röra på fläsket och bli fit. Elin tränar ju som ett as hemma. NEED TO KEEP UP! kan skriva sådär nu, för snart är jag en amerikaaaaaaan.


Kommentarer
Postat av: emma

KOM HEM NU ÄLSKLING!!!!!!!!!!! Jag dör ju av spänning här hemma!!!!!! :D

2010-05-15 @ 12:15:16
URL: http://ienannandelavky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0