Sundsvall

Sundsvall. Fin stad. Ville bara ha det sagt.

Idag har varit en kul men stressig dag. Har varit allmänt stressad hela dagen liksom, igentligen utan anledning. Skoldagen flöt på som vanligt och allting var fint. Kom hem efter pre soccer, fortfarande ont i benet, sjukgymnasten imorgon som tur är! Gjorde nyss klart alla övningar, usch hatar benet. Verkligen.

Sen när jag kom hem efter skolan, packat upp väskan, släppt ut hunden och andas ut lite, då är det ju dags för dagens syssla, kolla facebook och alla favvo bloggarna, brukar gå fort men idag tog det lite längre tid, för favvo bloggaren hanapee, Hanna "baby" Persson som jag kallar na' haha, fast det vet hon inte. Och hon läser inte denna blogg heller, men tänk om hon gjorde, ehehehe. Hej Hanna... heeeeeeeeej..! Skulle nog säga så isf. Men tillbaka till det jag skulle säga, bad hanna för nån dag sen att ha en live chatt på en helg dag ist, så jag kunde delta! Och tro på tusan, hon kommenterade "Astrid: Passar lördag morgon?" Personligt var det, tänk, vänner snart.... Nej skojja ba. Är inte läskig creeper. Men skön är hon, de kan ingen neka till. Och mer om HP, hon hade gjort ett personlighets test, och jag älskar ju frågor, tester och listor som jag sagt så många gånger. Gjorde samma tes och här är resultatet!!!!!!


Är ju en himla skön och avslappnad brud som ni vet. Men titt, fick det brkräftat! Står också att jag kan brista i förmåga att urföra vardagliga rutiner, vilket stämmer oerhört bra. Men till det roliga och spännande! Vilket jobb skulle passa, hm.... skådespelare kanske? Va snygg och få pengar? Låter kul. Men vill ju göra ngt vettigt av livet som ni som känner mig bra vet. Ska ju jobba på barnhem eller ngt liknande efter gymnasiet. Vill rädda världen, så gott jag kan. Men efter det... hm, ska kunna må jävligt gott och känna att jag förtjänat det. Så kanske jurist voe ngt? Ville ju bli det förut, men måste erkänna att ingenjör (civilingenjör) som jag ville bli förut med, lockar desto mera. Men aja, har ju ett tag kvar på mig att välja. Kändes dock skönt att lära känna mig själv genom frågor och tester. Bästa.

Imorgon är det två prov och en redovisning, plus två inlämningsuppgifter. Låter det jobbigt? Det är det inte, det är de lättaste grejorna man kan tänka sig. Har dock inte tränat till proven, men va tusan, government och matte är ju inte så svårt. Har dock tränat på min engelska redovisning om boken the great gatsby, skit bok, tråkigt och jobbigt förrvirrande att läsa på engelska, ba så ni vet. Långt inlägg idag, vet. Men ni vet ju hur man är, period hetsar och skriver.

Läste en kul grej idag.
"Hej pappa, kan du be mamma ringa mig det är brottom. Hälsa min bröder att jag saknar dem. Älskar dej pappa du är bäst"
"ok. mvh pappa"

Då ba ok? Det där var typ min far när jag va hemma i swea, eller han skrev alltid pok, puss och kram för er dumma, men nuså när man chattar eller skriver medelande så är det kärlek, for real. Kanske man är saknad trotts allt?

mVVVh, astisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0