Skapar världen genom tankar

Idag har varit en lugn dag, har därför inte gjort av med så mcket energi, förmodligen därför jag ligger vaken nu, klockan är 1. Måste sova snart, som tur är det ju måndag och det innebär late start.. fast så mycket late start vet jag ju inte om det är. Börjar 830, i swe på skvaddan börjar jag ju tidigast 845 (900 igentligen). Kulturchock? Typ.

Två veckor av skola, sen är det ju lov vilket innebär mor och far och LA. Ska börja räkna ner kanske? När slyger jag, 26 december? hm, 20 dagar kvar då cirkus 3 veckor... usch.

Idag har jag desutom insett hur mycket jag tycker om mina vänner. Försöker förgäves hänga med i ny snacket som jag var en stor del av när jag var i swe. Men nu så känner man sig helt lost, men försöker, för jag vet hur kul det är. Men det går inte, så nog framstår jag som fjantig, men det spelar ingen roll för mina vänner älskar mig ändå, oavsett vad. Nej just ja, det är ju inte så säkert.. Varför? Vet int. Men en sak som jag vet är att jag och järngänget hade första bråket i helgen. Spännande, fast vi är vänner nu tror jag. Är dock fortfarande förundrad över hur så olika människor kan vara sånna goa vänner?

Idag så pratade jag med Kara med, usa vän, hon och ett gäng från skolan hade åkt till chicago (som ett skolprojekt) och varit där i massa dagar. *Avis* vill åka dit igen, vilket vi ska också! Go Kara bjöd med mig på en skridskotur, åka till chicago för att åka skridskor? Alltså vad är de för fel på Columbias, ST Louis eller till och med Moberlys? Men det är typiskt Kara, ska imponera och få mig att känna att hon bryr sig. En riktigt trevlig tjej!

Nej, nu har det tagit mig 4 min att skriva detta. 4 minuters mindre sömn, men tar allt med en klackspark, är ju en sån himla trevlig och avslappnad go tjej!

Godnatt på den bestisar

PS. Vem är FancyF?!? Och vet att du läser bloggN, du kommenterade ju i min efterlysning. pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0