...

Miike Snow


Hej. Tydligen har jag 9 + 3 trogna läsare! Stämmer inte, så ni andra, sluta blyga er! Serri. Men whatever, inte hela världen! Idag kom min fina läderjackaaaaa!!! Men den är inte riktigt klar... saknar två grejor, ni ska itne få se den förens den är helt klar.

Har inte så mycket att skriva så förstår om ni kanske tröttnar på mig lite, skulle jag ha gjort kanske. Fast vill ju inte säga det. Så fortsätter med att säga, ska blogga mer imorgon är trött nu. Men ni förstår väll hur det är. Lever ju livet här i us. Är ganska viktig med.

Jag har dock en önskan. Kan alla mina vänner snälla skaffa skype så jag får se hur ni ser ut, höra era röster. Har ju bara skypat på Elin, Josefine, Emma och Sara.. Har ju fler fina vänner (poppis.)

just det ja, har ju inte bekräftat, det blir LOS ANGELES över jul. Så lycklig, får träffa mammsen, pappsen, faster, farbror, kusiner och deras föräldrar. Lyckli!

Sen en till super sak! Det blir Hawaii i feb. Ska va freschness när jag kommer tillbaka till swe, och eftersom jag börjat gå ner i vikt nu (äntligen) så kommer de kanske gå bra det här. Ser framemot graduation, brun och fit. Men man kanske inte ska ha för höga förhoppningar, jag menar det är ju socker i ALLT man äter här. No kidding.

Saknar Saknar swe. forever yours, aste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0