Nostalgi

Sitter på kammaren nu efter en toppen dag! Först var det skola då, försov mig som vanligt så han inte göra homework innan skolan, men äsch de löser sig. Kom ju i tid iaf. Efter en trög skoldag som ändå gick fort så var det dax att åka hem, plugga som tusan och chatta med mina fina. Dagens finaste (hitils). Efter chattandet och pluggandet blev det besök hos sjukgymnasten igen, jäkla ben, är så less på det. Hoppas det går över snart, vill ju ba träna och må bra. Efter det var det raka spåret hem för att byta om och vänta på Regan som skulle hämta upp mig med bilen. Hon kom i perfekt tid och vi for till skolan för att först kolla på varsity girls basketball och efter det varsity boys matchen! Oj oj, riktigt bra, man förstår ju liksom varför usa har nba och så. Riktigt roliga matcher båda, spännande och bra, desutom vann båda moberly lagen. Stämningen var på topp, precis som alla andra High School evangemang!

Sen efter det så åkte jag hem, pluggade det sista och nu ligger jag i go sängen med ett lindat och tejpat ben, en tom flaska vatten som jag tömde medans jag lyssnade på Trey Songz – Bottoms Up - Feat. Nicki Minaj , kollar på family guy, men tror att det är dax för att sova.

Alltså desto mer jag tänker på swe och desto mer jag saknar er, desto mer vill jag stanna här. Det är en sån himla konstig känsla, men den är kung iaf! Just idag så längtar jag nått så jävulskt till sommaren, kommer bli en kung sommar, känner verkligen det på mig. Det enda som kan gå snett är att alla mina vänner har glömt mig. Men kan ju med säkerhet säga att de bästa inte har det, och det är ju viktigast.

Har ni också tänkt på hur kärleksfull jag blivit, skriver att jag gillar er, saknar er osv om vartannat nu förtiden. Alltså bara ni som varit utbytesstudenter eller liknande förstår nog mig. Men man uppskattar allt det fina i sin lilla värld när man kommer till en helt nytt samhälle och kultur. HAHA, ska sluta vara så deep i denna blogg. Men tycker det är så kul att skriva.... när jag väl skriver.

En annan grej som är kul, för min del, är jag är kär. Ehehhe... eller är väll snarare kär i kärleken.

Eran trogna sunkissed, som usa govännerna säg' (norrländsk betoning)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Astrid, livet består i att se fram mot saker och att leva i nuet :)dessutom förändras värderingen av saker som i olika tidsperioder anses vara viktiga (och det är de just då) men med lite distans så kommer man på att det är vissa saker som är viktigare än annat och det är det som skapar människan som person (dvs att vi är olika). Kramar från pappa

2010-12-08 @ 09:18:47
Postat av: astan

Deep.

Men du har rätt som vanligt, bästa far!

2010-12-09 @ 00:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0