More than friends

FancyF om Nicke nyfiken:
Det är väl bättre med lite spänning här i livet. Jag är egentligen nog bara en random. Kan ha mött dig i livet, kan inte ha mött dig. Bara Gud vet.



Alltså den här fancy f är ju en riktig luring. Kanske det mest spännande jag haft i bloggn. Nej kanske inte. Hur som helst så har natt bloggning blivit min grej! Fast det är ju tidigt bloggning för er, bara så ni kan ha ngt rolit att läsa på de trista dagarna i skolan, ställer upp för er, det vet ni!

Idag var en seg dag i skolan, men ack så kul ändå. Älskar mina vänner! Efter skolan blev det lite plugg och sedan sjukgymnast! Har men hjälp av pappa på andra sidan jorden klurat ut vad det är för fel på mig, compartment syndrome, fint va? Låter ju som jag har en kromosom för mycket eller för lite.... he-he. Iaf så ska jag till läkarn i veckan och få det bekräftat. Idag kom också värdsyster hem, vi chillade och när mina värd föräldrar åkte till kyrkan så drog jag och dana på wallan, Walmart, och hängde, köpte onödiga skräp saker och hyrde film. Jag ville absolut inte hyra en film jag hade sett men råkade ta en jag hade sett ändå, ser ju så himla mycket film här i us så man har inte koll. Vi såg grown ups iaf, riktigt roli hehe. Ligger nu i sängen och är avis på värdsyster som inte behöver gå till skolan imorgon, hon är ledig, har jul lov, bara finals kvar. Typiskt college asså. Och finals har jag med, det är som ett slut prov, man testar allt man gjort under terminen, hade min första finals idag, i government, det var svårt... men hoppas jag klarade det. Tror jag nog. Kommer iaf klara kursen.

Gjort klart human anatomy läxan med, är så stolt över mig själv. Berööööömm mig då?


Dagens tankeställare: Vad är det för mening att vara tsm med en tråkig bitter människa om man själv är en glad och jävligt skön person?

Annledning till tanken: Förstår bara inte, så himla trist, men antar att det är kärlek, riktig kärlek, för om det inte är det, är det ju bara ett sånt fruktansvärt slöseri.



Bjöd med Kara till Hawaii, hoppas hon kan. He-he




Kommentarer
Postat av: Normipäivä

Du är en kanontjej !!!!!

2010-12-10 @ 20:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0