Forerver young

hej där, det är jag som är myyyyyysan.

Igår satt jag och små skrev med djupaste meningarna och funderade verkligen på livet. inlägget var vackert och jag gjorde listor. listor är min speciallite även om det var länge sen ni fick ta del av en, gör mest listorna i mitt välutvecklade huvud. listan jag gjorde igår handlade om vad jag saknar som mest med sundsvall under vintertid. tänker itne göra om den listan utan glömmer det, och lägger mina hatkänslor mot blogg.se i en box och slänger in i karderoben, har blivit lite av min nya grej. ältar inte saker längre.

bra utveckling. men bara för det har jag inte blivit känslokall. nej tvärt om faktiskt, jag fick tårar i ögonen efter att jag skrivit min lista och sen alldeles nyss slog det mig varför resan hit till us är detbästa jag gjort.

un - uppskattar allt jag har hemma miljarder gånger mer.
deux - utvecklas som tjej, är samma gammla goa asta, men med en skönare syn på livet.
trois - min språk utveckling, svenska, engelska, franska och lite spanska flödar i munna min.

idag i us har inte så mycket spännande hänt, skola osv, kara körde hem mig för alley skippade skolan av ngn anledning. får väll reda på det imorgon!

Nu, se slutet på biggest loser och sedan sova.

Bjuder på en lista. (dock tråkig, ska börja publicera mina tanke listor här, lovar att ni kommer få er ett skratt var dag, dock inte hanapee-rolit men kul så man blir fnissig iaf)
 
Topp 5 kändis bloggarna och varför
1. Hanapee.blogg.se - skrattar alltid, världens härligaste brud
2. Kissies.se - alltid trevlig läsning, skön tjej och himla kul blogg
3. desireenilsson.se - inte lika kul som kissie men helt ok. går bara in här om jag har tråkigt
4. blondinbella.se - vet inte hur många år jag följt henne nu, känns som igår jag satt och läste om när hon blev överfallen under grekland-sverige matchen i em
5. blondaa.blogg.se - kass på att uppdatera regelbundet, lite som mig då, skön och kul, snygg i ny håret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0