Dag 7 - Favoritminne

Favorit minne. Har nog inte riktigt ett favorit minne men kan berätta några fina minnen iaf.


När vi hämtade milou i härnösand, kommer så väl ihåg när vi åkte i bilen hem, hon var så liten, den bäste presenten jag fått i hela världen. Min bästa födelsedag, när jag fick min fina älskade milou.

När vi hade köpt nya bokhyllor. Pappa körde, mamma satt i framsätet och jag låg ovanpå bokhyllorna bak i bilen, trodd jag skulle dö, körde på e4:an. I vår kombi bil, hade fötterna mot bakrutan och huvudet upptryckt i taket.


Har verkligen ingen aning varför jag valde dessa två? Nummer två är ju inte ens speciellt lyckligt. Bara mest själva grejen, pappa är tokig och mammsen hänger med i alla svängar. Mina bästa, sen så milou, min fina syster.

Kunde ju ha valt massa fina kompis minnen, men har så svårt att välja för har så himla många, och har fortfarande ångest över bästa vänner listan, då jag kommit på personer som kanske borde stått där ist för andra haha. Aja life.

Eran sköne, Asteriodus



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer också ihåg detta som ett kärt minne - Milou

2010-12-10 @ 22:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0