YEAHYEAHYEAH

Yeah är mitt absoluta favorit ord, i us kan man änvända det jämt! De funkar alltid, så skönt!

Gårdagen var svin kul, men jätte jobbig. Började morgonen med löpning klockan 7 som vanligt. Efter det en dusch och så han jag sova en halvtimme innan dana väckte mig och sa att vi skulle åka om 30 minuter. Stress. Aja, det gick bra, vi åkte till columbia, de tar en halvtimma typ, satt i camerons (danas pojkvän) lagenhet med två vänner till han och väntade och väntade kanske i en och en halv timme.. kunde ha sovit, damn it! Sen efter det så drog vi vidare till Kansas City och vidare in till en ny delstat Kansas haha, ganska ironiskt att Kansas City ligger i Missouri. Hur som helst kom vi efter ett långt matstopp äntligen fram till stället där konserten skulle vara! Och jag säger då de, Fyfasen va ful folk kan vara. Inte är det läcker att vara 45 år och gå runt i bikini när man är fet och äcklig? och inte är det okej att vara meeeeegafet och super full och klänga på andra. DOG lite. Men de är okej, mitt gäng var kung! Jag var beredd på lite rock/indie rock, hande förväntat mit kanske hm, typ amerikansk kent eller liknande. Missuppfattningen var huge. Det var mörkmörkmörk hårdrock. Inte direkt min musikstil. Klad över att jag valde ett brunt linn och svart kofta dock istället för vitt och rosa. Smälte in lite bättre hehe. Svettigt och lökigt var det med, herre gud förstår inte.


Jag och Dana! Hela gänget fixade sittplatser som tur va,
men vi förflyttade oss till ståplats när gomusiken började..
 

Cameron och Clinton, mucho nice båda två!


Har står man och trängs svettas och gråter av lycka, headbangar gör man såklart också! Skriker fuck you motherfucker och ger dem långfingret eller klassikern lml bästa jag kunde göra hehehe...
Hur som helst var det
 avenged sevenfold som spelade på den här bilden, de var faktiskt bra.


Disturbed är de här gänget. Hua, de var ok, men snälla lite överdrivet. Sen så hade de tagit dit 4 soldater, en från marinkåren en från flygvapnet osv. Och sångeren fick hela pupliken att ropa USA,USA,USA! i takt samtidigt som den amerikanska flaggan hissades ner. Det var lite obehagligt hehe. Clinton drev med mig på vägen hem också om det... Men de är snälla med mig, hehe bra de.

Chill out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0