What if

Okey. Innan ni läser detta inlägg så vill jag bara berätta att jag mår bra och inte har några skador.

Igår var jag i Keytesville. Keytesville är en liten by med ca, hm, 600 innvånare. Där kommer Cameron, Clinton, Justin, Andrew och massa fler trevliga som jag hängt med. Ni vet, de pluggar på Mizzu(Univeristy of Missouri med Dana. Hur som helst så åkte jag och Dana hem till Cameron och hängde där ett tag. Sen tog vi Camerons bil till Justins crib. De jammade hur länge som helst, tråkig musik, alldrig hör men de var riktgigt duktiga, vi var typ 9 pers tror jag. Sen så betämde Dana att vi skulle göra ngt kul så jag Dana, Cameron, Taylor och x(kommer inte ihåg hans namn) hem till Cameron. Vi tog frm 7 capten morgan flaskor och fyllde upp dem med bensin(haha jag vet.. sjukt) sen så gjorde vi typ korkar av handdukar. Åkte iväg till en bro och kastade dem, explosion och eld. WOW. hehe. De va bensin, eld och glas splitter över hela bron. Sen så hade de gjort hemgjorda mini bomber som de skulle spränga, och jag skojjar inte man kände luftvågen... SJUKT. Men de roligaste är ju att dessa killar är 22-24 år. hahaha! Så lovely!

Men kvällen är itne slut än, vi åkte tillbaka till Cameron där resten av folket väntade. De tog fram tennisbollar och tändvätska, hälde tänkdvästska över tennis bollen och satte eld på den. Sen så kastar man runt den till varandra. Ganska coolt, men jag var svin rädd att jag skulle bränna mig, men sen så lärde jag mig och nu är ja ganska bra haha! Man måste va fastfastfast! Ska lära er när jag kommer hem! Sov över hos Cameron på en soffa, tre soffor brevid varandra, Jag i ena, Justin i den andra och x(kommer inte ihåg namnet) i den tredje ahha.

Var i kyrkan nu på morgonen, vill inte gå dit igen. Men lär väll va snäll och göra de några gånger ... 

Väntar på att få åka och äta lunch nu, åt ingen frukost, hann/orkade inte. Så är lite hungrig! Ta hand om er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0