We are all winner's

YES. är klar med dyng homework nu. tror jag. Hade föresten mitt första test idag, 16/18, WOHOOO. Ska kanske sattsa på a+ prgramet? NAAAT. american lit är för svårt.. är iaf klar nu, skrev bara en halv sida men de får duga, ska säga imorgon igen att jag är från sverige, så kanske nån i klassen fattar varför jag har lite svårt med att förstå vad "transcendentalist's optimistic view of the world and nature" menas utan att slå upp de på internet? åter igen, tur att jag kan skratta åt alla på matten... LIVET

ljög för mammsen för första gången idag också.... haha, hon frågade ifall ja var klar med homework och om jag behöde hjälp. visste hur trött hon va så jag sa att jag var klar. FET lögn. Hade ju american lit kvar då. började med den när jag sa att jag skulle sova. hehe, snäll men kanske borde vara ärlig numera? ska vara det. m&p, skvallra inte till Jerry eller Sheryl. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0