Twister

HEJ FINA.

Idag vaknade jag upp glad och pigg och längade efter cc träningen som skulle vara klockan tre! Åt frulle och mös bara hemma. väntade på att tiden skulle gå så att säga. när klockan började närma sig ett ringer mamsen och frågar om jag vill hjälpa henne jobba på hennes jobb(skola). visst jag har ändå inget vettigt för mig. åker till skolan och inser hur sjukt varmt det är ute och peppen för träning försvinner direkt. Logan hämtar upp mig i vanlig ordning och precis när ja satt mig i bilen så öppnas himlen och de verkligen öser ner. har aldrig sett ngt liknande, satan i gatan vad det regnade. sjukt. sen började de åska och blixtra också, de vibrerade i marken sjukt. träningen blev förståerligt inställd, man såg kanske 5-10 meter framför sig bara... träningen blev flyttad till fem, men då regnade det med så den blev insälld. så eftersom jag är i landet där man böjer bananerna.. oj nej jag menar där fett och smör finns med i alla mat typ så kände jag för att träna ändå sååååå då blev de en tur tull ymca gymmet! nice. har recis duschat och bestämt mig för att de blir party och övernattning i columbia på lördag med mina nya collage vänner. läckert. ska ta en flaska vatten och chilla med hunden och tvn nu. må gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0