Twist and shout

Idag fyller min bebis år. Fast nu är hon 18. Så är ingen bebis längre. Grattis iaf min fina. Synd att jag inte kan vara hemma med dej och röja.! Ha en super fin dag, kväll natt år månad vecka ja osv haha.

Ska till columbia snart med Dana. Vi ska iväg kring elva, klockan är halv nio nu... drygt att jag vaknade så tidigt. Hade tänkt att springa egentligen, men orkar verkligen inte nu på morgonen. Tror jag ska simma ist ikväll vid poolen när dana ändå ska did och jobba. men får se hur det blir. om de finns nån ork efter columbia, men som sagt så ville ju tränaren det satt.

min områdes representant var här igår, det gick jätte bra hon var jätte trevlig och ja allt bara flöt på. Ska träffa henne och ett gäng andra utbytesstudenter den 29, trevligt! fick också reda på att de ska gå 2 stycken till på moberly senior high. Thats cool.

Asså jag håller på att smsa med nån amerikan nu. har verkligen ingen aning vem det är . är helt förvirrad haha. kännsjobbigt för han/hon driver med mig tror ja. LUrades att han/hon va nån kristen först. låssades veta vem de är då ba, "lol no its tra" WHO IS TRA? åh, hjälp mig dana... wake up please.

ikväll blire familje middag på pizza hut för de är daniel's sista dag här innan han drar till collage imåra.

ska smsa klart med den här jäkeln och sen så får jag se vad jag hittar på fram till..

Vi hörs gullisar. tänker på er.

ps=playstation? Peet har ps, ps2 och ps3. Hälsar till dej gullet

ps. hoppas du blev glad för grejerna jono

ps2. min skola börja om tio dagar

ps3. har hittat tillbaka till mina gamla godingar, supertramp. lyssna lyssna lyssna


Kommentarer
Postat av: jono

tack min fina<3

2010-08-15 @ 21:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0