Those dancing days

Livet leker och vi ba steker. God kväll Sverige! God eftermiddag US!

Jag sitter nu i köket/matrummet med syrran och kikar i typ 100 olika Cosmopolitan, läckert! Ska snart iväg till hennes jobb. Hon jobbar som badvakt, inte direkt som baywatch för hon är badvakt vid en pool. BUT STILL! Yeah, kind of cooool. Idag har jag sovit ätit, vilat ätit. Typ. Åt lunch på en mexicansk resturang. O MY GOSH. Så gott var det, verkligen hur gott som helst.

Äventyr har vi också varit med om. Jerry's chef är bortrest så The Klatt family ska ta ut deras hund Foxy varje dag och ge den mat. Vi tog med oss våra hundar Honey (Gordon) och Darling (kommer inte ihåg namnet..) när vi tagit ut foxy var det daxs att gå hem. Då kommer en liten läskig chiuaua (stavning) springades efter oss. Livrädd för mig och Dana men vill absolut följa efter våra hundar. Han följde oss ända vägen hem till huset. Vi lurade snyggt in hunden som förövrigt hette disel (upptäckte det senare) på baksidan och låste in honnom på gården med oss andra. Vi jagde hunden tills vi fick tag i den haha och ringde sedan till dess ägare. Efter en massa besvär och krångel blev vi tillsagda att åka och lämna hunden i ett hus som var tomt.. eller det bodde ju naturligtvis folk där men det skulle inte vara ngn hemma men dörren var upplåst sa de. Vi åkte dit (ett stort lyxhus) förstår inte varför de var olåst... hur som helst så blev vi av med hundstakarn.

Uppdatering:

Har precis varit ute på en timmas cykeltur med pappsen, lungn och stillsam, väldigt trevligt! Fick riktig middag för första gången (alltså hemlagat) blev kckling, MUMS! Gott vare också! Mycket trevligt vid poolen (danas jobb) hade jag också. träffade kara som är med i mitt cc lag. Åkte vattenrushbanan med henne nåra gånger på hennes 10 minuters paus från jobbet. hon är badvakt med. Nu ska jag dricka upp min go dricka, fruit punch sen läsa lite eller se på en film och peppa för cc träningen imorgon. Logan kommer och hämtar mig kvart i sju.. älskar dessa morgon träningar. Vi ses och hörs mina fina. Blogg.se har dampat idag så därför detta konstiga inlägg. allt jag skulle publicer hamnade i "sparat" och sedan försvann det så har skrivit om de här inlägget tre gånger tror jag och säkert glömt en massa.. men men. TJA och godmorgon! godnatt för mig.. (snart iaf)

Love, astis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0