Take whatever you want, i don't really care anymore.

Igår var en busy day. Träning på morgonen som vanligt med cc laget. Sen tog jag en nap, vaknade åt mycket mat och mackor. Tog några till. Paltkoma. Haha. Såg på några avsnitt av Sabrina tonårshäxan och fullt hus mina gamla favvo serier!!! trevligt var det, satt och gosa med vovven. Efter ett tag kom Dana och Sheryl hem då åkte vi till Columbia och hälsade på grandmaaaa (som ligger på sjukhus/ålderdomshem) och faster cindy! Gam tanten va virrig, blev lite påmind hur min farmor va innan hon dog, fast så illa är inte grandma men ändå lite jobbigt. Fast efter ett tag så blev hon "sig själv" igen och då var hon as skön haha! efter deet så åt vi middag på red lobster. OMG va gott de va. Paltkoma nr 2 - check. haha. Sen så vare raka vägen hem för jag och dana skulle ju på ett poolparty, men då fick jag vääääärldens huvudvärk, kulkulkul. nej. Så de va bara att ta en ipren och dricka vatten och lägga mig och vila. låg i sängen tills de var dax för att sova hehe. skönt ändå.

varit på träning nyss och precis duschat. asså dessa morgon träningar, helt galet. går upp typ kvart över sex varje dag!!! SJUKT ovant, men ändå skönt. kommer hem, duschar, somnar om och vaknar upp och tror att de är en ny dag. Ganska skönt att vakna vid elva halv tolv och tro att man tränade igår kväll!

nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite sen somna in, ni får ha de så bra mina fina. saknar er lite grann. pok

btw, känns bra med vänner nästan. eller är nervös för skolan, men inte så jätte nu när jag har ett gäng att hejja på och de kommer definitivt hejja tillbaka om inte att de hejjar först! NAJS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0