Sweet and looooooowww

Hola senoritos!

Min usa familj kan tydligen spanska lite granna, jag är lite mer fransk av mig. har ju studerat hårt i hm, typ 6 år! 6 jäkla år. hur sjutton kan jag inte mer än vad jag kan? varför är det så svårt med språk.. förövrigt tycker jag att svensk gramatik är lite jobbig. hade stora svårigheter som barn med b&d, bubbelteckning samt särskrivning! bra där. Engelskan hanterar jag bättre och kommer ju vara en riktig baddare på det när jag kommer hem! "HEEEEEEEY LADYEEEI" tänk om jag börjar prata så.... ojoj.

hur som helst så somnade jag sent.. mucho sent, och det var regn då, lite iaf. men nu är de ju stårlande sol och inte ett mål på himlen! fan va läckert, är glad i själen. hoppas de regnar på måndag och tisdag... Vill att alla ska sitta inne och sörja att jag åker ist för att vara glada in the big big sunny sun. NEEEEE. skoja.

pappa vill att jag ska börja packa nu. men ångest, vad ska ja packa råååå?!

Tur att jag är pepp som bara den iaf. ska skriva klart nu och lägga ifrån mig datapatan, för den håller på att smälta i solen. Min nya dator har inte komme, vad ska jag göra om den inte kommer imåra????? Fuuukk.

Lev livet , puss å smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0