Sunday morning break up

Så nu är jag back in Moberly igen. Går natten var kul, jävligt kul! Vill berätta allt men orkar inte skriva, haha. Har lärt mig massa nya saker om Sverige, usa osv. Har träffat sjukt många trevlig människor som alla tjatade på mig att jag skulle adda dem på facebook eftersom de inte skulle kunna stava mitt namn. Kul att jag inte kommer ihåg en enda persons namn. Men å andra sidan, vad gör det? Jag kommer träffa alla igen och alla pluggar ju på collage i kansas, columbia eller springfield så de är inte precis att jag måste få tag i dem så jag inte är själv på tisdag.

Hade helt enkelt svin kul igår, cameron lät mig sova i sängen. Han sov på golvet haha eftersom de skulle bli för trångt om han jag och dana delade sängen. Sweeeeet av han. Fast han hade gordon. Lucky him...

Har inte en enda bild heller. Men de är okej. Måste bara säga en sak, jag hade kul! Mega kul, kände två pers i början kände alla när jag somnade! Läckert. Is there a capitan in you?

Ska väg på party igen snart.. eller om 2,5 h. Hailey i cc laget har fest. Trevligt. Måste hoppa i duschen och byta om tills dess. Har god tid på mig. Mycket god tid på mig. Liver leker helt enkelt här på andra sidan! Sköt om er mina fina, och hoppas ni får en rolig skoldag imorgon. Jag börjar på tisdag om jag inte sagt de.. He he.

Love, asta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0