Stressad.

Som vissa av er vet, och för er andra får de bli en nyhet, så gör jag listor. Jag gör listor när jag är ledsen, stressad eller uttråkad. Mest görs listorna när jag har tråkigt. Har mest energi att lägga på dem då. Gör alla möjliga sorters litsor, igår gjorde jag en lista med de låtar som ska spelas på min begravning.. Den va jätte fin. Men ni kan va lugna jag ska bli minst hundraaa! Fett bra rimm där.

Ibland är jag också en copycat och snor listor från folk, speciellt frågelistor. Imorgon är de skola, börjar halv 8. Klockan är en minut över 10 nu, ska svara på alla frågor från listan som jag förövrigt tog från luie king, sen sova som en stock.. iaf försöka. Är nog för nervös för det dock.

Du heter: astrid kristina maria sundqvist
Smeknamn: kärt barn har många namn. Asta, asty, ästy astisen osv.
Låt som när du är ledsen sörjer till: ni ska bara se min gråt lista. man gråter när man ser vilka låtar som är med. Men klart de är olika låtar, beror ju på vilket sätt man är ledsen på. men om man bara är förstunden ledsen så är tears in heaven mitt val.
Beroende av: mat
Vad tror folk om dig? jävligt skön tjej
Stämmer det? Givet
Vad får du oftast komplimanger för? Typ allt? Missförstå inte, men de är oftare någon säger va fin du är, än åh va fina fötter och hår och ögon du har.
Hur imponerar man på dig? så olika, gillar oblya och skrattglada lika mycket som superblyga och nervösa. bror helt på hur de är
Brukar du skratta för dig själv? ja
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: see you tonight!:)
Var bor du? usa, moberly
Trivs du där? håller på att vänja mig, trivs än så länge
Hur svarar du i mobilen? hellou eller ja
Vem ringde du senast? usa mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: see you after xc
Antal timmar sömn inatt: vet ej
Sov du ensam: med hund och nalle
Brukar du komma i tid: typ, kommer med vilje lite sent
Hur känner du dig nu: nervös
Vanligaste färg på dina kläder: Vitt/svart/grått/brun. Bra där
Vad tycker du om fötter: mja, tår är dock inte fint
Vad saknar du: mamma pappa milou och några få vänner
Hade du en bra kväll igår: ja, xc party
Favorit dryck på morgonen: vatten eller kaffe
När brukar du oftast gå och lägga dig: för sent, men nu äre ändring
Är du blyg? Haha, nej
Sysslar du med någon idrott: croscountry och fotboll
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: true love never dies
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: ganska dum fråga? förmodligen pröva allt en tjej omöjligt inte kan göra
Är du nöjd med ditt liv: ja
Är du bortskämd: ja
Vad gör du i morgon: första dagen på moberly senior high
Vad är det värsta du vet? falska människor och folk som sårar mina fina
Har du bra vänner och äkta vänskap? har både falska vänner och toppen vänner
Vad är det finaste du fått? min aldelses egna milou
En speciell dag du minns: alla hjärtans dag förrförra och förra året
Du samlar på: fina vänner
Vem ringer du när du är arg/ledsen: en fin vän eller mamma/pappa
När grät du senast: vet inte
Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa aktier, sälja aktier och köpa en ö
Vill du gifta dig: nån gång
Vill du ha barn: ja
Är du musikalisk? ja, fast kan inte sjunga men gör de ändå. är en jävel på instrumet dock
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Bor dina föräldrar tillsammans: ja
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja
Biter du på naglarna: nej äckligt, men ibland när jag är nervig (omedvetet)
Nynnar till(justnu): O.N.E. - Yeasayer


Kommentarer
Postat av: Jussi

Lycka till nu Astrid i skolan. Ska bli spännande att se vad du tycker om den amerikanska skolan.

Många tankar och pokar från pappa och mamma.

2010-08-24 @ 07:28:01
URL: http://nastyastyintheus.blogg.se/
Postat av: louise

hihihi sötis

2010-08-24 @ 22:06:59
URL: http://louiserodin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0