Sex on fire

sov ut lite.. men inte mycket. har inte gjort ngt vettigt på morgonen än kollat på tv, läst, ätit och lyssnat på musik + fikat. gott och tjockt. klockan är halv två nu. träning klockan 15.05 så jag sitter här i mina träningskläder och peppar med kings of leon! på tal om kings of leon, har jag en kul grej att berätta som clinton berättade i förrgår! han var på en konsert där kings of leon spelade, det var en utomhuskonsert, och så kom det en stor fågel och bajsade på sångarens tröja. de hade spelat tre låtar och de valde att avbryta konserten. nästa konsert clinton var på (kommer inte ihåg vilken grupp) så hade den gruppen haft tröjor där det stod att fåglarna var välkommna och att de inte sviker publiken för det eler ngt sånt och så hade de haft ett tryck med en fågel som sket. hahah. ganska kul, och fjantigt av kings of leon, men men, sex on fire är kung ändå och de är så mycket minnen till den. blir lite sverige och sundsvall sjuk.. hehe nejdå de är ok.

jag sitter som sagt i träningskläder eftersom sheryl(mammsen) ska hämta upp mig så jag ska jobba lite på hennes skola innan logan plockar upp mig kvart i 3. men hon skulle göra några ärenden först så jag får se hur mycket jobb det blir av...



stay black, pz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0