På söndag äre fezzzZt

LÄNGSTA BLOGG INLÄGGET, NICE!!.... naat

Godmorgon, god förmiddag, god dag!

Måsta OSA. till en fest. En brakfest med massa ölfat och röd blåa muggar. Ni vet "this is americaaaa" nejnejnej. I america röker man en joint ist, så bad far fixa lite sånt till släkt och vänner som kommer och ska säga "hejdå asta vi ses om ett år" på söndag. Känns ju himmla märkligt det där. Vill åka nu!

Innan jag ska beklaga mig över denna morgons problem så måste jag få klaga! Använda bloggen som en klagamur (ingen religös betonging var menad). Jag ska ju åka till us, de som missat de och läser den här bloggen är ju galen och har förmodlgien en extra kromosom. Men! Hur som helst så äre sååååå töntigt att bara kommentera mitt val att åka till us med ett okej. När jag känner vissa så väl, ni behöver itne bry er alltför mycket men hur svårt kan de vara att säga "åh va kul för DEJ", blir ju bara konstigt när jag står och läser er rakt av. Hm, svartsjuk, sur, hatar mig... de har jag lite svårt att sätta ord på. Så de som verkligen tycker att det är kul att jag ska åka ska komma på söndag, inte så att ni vill bli av med mig, men ni förstår. Ni är jätte välkommna, ni andra får låssas för tänker inte bli deppig även om jag säker kommer gråta lite på söndag he he.

NU - dagen problem. Det är lite irriterande att vakna, gå ner i köket och börja äta och sen kommer mor och säger god förmiddag när jag vaknade för 10 min sen. De känns ju himla märkligt.. borde bli mer anpassat och säga god morgon ist. Men tja, vad vet jag. De är fel att sova till elva.. Det vet jag. Brukar ställa kl på halv tio (senast) Frågan är ju varför? de är sommarlov.. hm hm hm, vet ej.

Iaf så ska jag maila lite med mammsen och pappsen i us nu, men först ska ni få njuta av mobil kort som jag och min älsklings iphooo-o-ooooonE har fotat.




Det där är min hund. Hon sover som fladdermöss.... upp&ner. Fast inte på en pinne högt upp utan hon föredrar trånga utrymmen, helst under en soffa, en blommigsoffa som står mitt i solen i husets varmaste rum. Gaaa--a-a-aalen men hon är bra gosig ändå. Kommer sakna ihjäl henne.....



Detta måste vara världens konstigaste bild. Kolla på dem....

J-boy: Glad&lycklig över att det är hans tur nästa år att ta studenten! Han måste också beundra det fanbtastiska arbetet vi gjorde med sp3's vagn...

Ellie: Vad kan hon komma på för nå ord till ordlistan här? Men antaratt hon bara försöker spexa som vanligt.... PUSS

Jonie: Lite sad? NEEEE. Hon spelar nog. Vill kanske ha en till cupcake (stavn.?) så då visar hon krokodil ögona kanske? Hm, söt som socker, sweet as candy är hon iaf. Huvudsaken det!

Asta: VAD är grejen med att vara så rädd? Fick i uppdrag att lisa's mor att hålla i hennes (moderns) paraply medans hon knäppte kort på dottern. Är jag rädd att förstöra paraplyet eller jag kanske helt enkelt är rädd att vagnen ska krascha!?


Kommentarer
Postat av: Sassa

Fin blogg ! :)



Om du kikar in i min blogg så kan du se en helt sjuk video om en liten bebis som röker!

2010-08-06 @ 15:29:53
URL: http://serriosabrunetter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0