Nothin' on you

SÅ. Nu har jag klarat av anda löpträningen här i Moberly. Mitt lag heter Moberly Spartans CC (CrossCountry). Läckert. Vi sprang ngt som hette "time on track", man springer 1 mile (1,6 km) så fort man kan på tid. Jag kom två bland flickorna och tränaren är super nöjd med mig, JIPPIE! Sen så sprang vi presidents lop, det är ganska kul eftersom det är ett område där alla gator är döpta efter amerikanska presidenter så vi sprang runt på dem. sen så avslutar vi såklart med intervaller, precis på samma sätt som igår, fast de var lite längre idag. Träningen höll på i 2 timmar idag också. Galna jäklar. Nästa träning är på måndag så är ledig nu, men ska nog ut och springa eller kanske ta en trip till poolen eller gymet för att träna. Tränaren sa att vi skulle göra det. Alla är as vältränade, så himla skönt! Sen srang vi förbi de amerikanska fotbolls laget, snygga killar, eh ja. hihi. lycklig att jag är en senior.

ska vila lite nu, läsa bok eller se på film sen vet jag inte vad som händer resten av dagen. Puss mina fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0