Man ser det från månen

Asså lyssna på denna goding! (sjunger med som fan, högt och tydligt för jag är home aloneeeee)
John Farnham – You're The Voice

You're the voice, try and understand it
Make a noise and make it clear
Oh-o-o-o, whoa-o-o-o!
We're not gonna sit in silence
We're not gonna live with fear
Oh-o-o-o, whoa-o-o-o!




Svar på en fråga från kusin, vt inte viöken kusse de var som fråga eftersom han/hon valde att vara anonym men gillar alla mina kusiner. Så ska svara på en fråga från en av mina fina alltså då.

Jag har de kung, älskar familjen och allt här. Lite jobbigt med värmen dock men det går bra. Jag ska ta kort på omgivnigen och huset så fort jag har tid och kommer ihåg. Har tid kom jag på, men orkar inte. Men jag SKA, jag LOVAR. Vet att de är fler där ute som väntar på sådana bilder. Och de är typ 40 grader nu ute... och jätte hög luft fuktighet... men skönt ändå. På vintern är de snö och kallt. De är inlands klimat så de är de värsta av båda, typ. Men de är bra, gillar årstider. ALLA. Sommar, höst, vinter, vår.

Kan berätta en kul nyhet iaf, JAG komemr vara med i lokal tidningen. COOOOLT. eller mitt lag, de var på träningen idag och fotade, dotade även för yearbook, varit här i två dagar och har redan minst en bild i tidningen och yearbook. Ojdå , lokal kändis....

Ska göra lite situps och armhävningar innan päronen kommer hem. Ätit mycket choklad idag. De äter inte riktig mat så man är sötsugen typ 24/7.. bra att jag är med i löpöaget. OVER AND OUT 

ps. detta är mitt spring schema. Två timmar per dag varje vardag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0