Lalalalalalaaaa.....

Sitter på hotellrummet nu och har precis duschat. Skönt. Hade inget att göra för ett tag sedan så jag tänkte utforska sats gymet, men han bara springa i cirkus en halv timma, för sen så stängde de. Typiskt. Men men.

Ska sova snart, ska kliva upp snart. Samling tio över 5. SJUKT. Jag åker verkligen, kan itne fatta. Kan ni? Nej, skulle inte tro det. HUA LIGEN.

Mamma började gråta när vi satt och åt. Åhhhhh, vill inte gråta inför andra imorgon. Kommer börja tok böla om mamsen gråter imorgon. Hatar att se henne att gråta. Och om pappa gråter. BIG NO. Då dör jag, för riktiga karlar gråter inte. He he, nej jag skojjar men orkar inte gråta.

Ska dricka en kopp te nu och se klart på nyheterna/sporten. PUSS PÅ ER. Skriver ett snabbis inlägg om nån timma innan jag springer till sts samlingen!


Kommentarer
Postat av: emma

ÄLSKLING! Jag kan inte fatta att du åker nu!!!!!!!!!!!! :D SÅ HIMLA LÄCKERT!!!!!!

2010-08-09 @ 23:36:41
URL: http://ienannandelavky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0