If you leave me now

Hej och hopp i lingonskogen kära vänner!

Nu sitter jag och äter liiiiite 70% choklad finns det något godare? JA. men inte just nu..

ska packa nu, pappa står och vakar som en hök att jag ska börja packa.. lite drygt. jag vet ju själv att jag måste packa. men han vill nog bara väl (I supose) så klagar inte. vore ju inge kul ifall de helt gav faan i mig. nej usch, då har jag hellre tjat päron, iaf ibland.

nu är min chokladbit slut, trist men okej ändå. de går inte att äta för mycket sån choklad de blir för starkt! HAHA, började skriva "men som man brukar säga.." men kom på att jag inte hade nått smart att skriva sen. *skÄmS*

och ikväll, vad fasen ska jag göra på min sista dag i sundsvall?! Röja som fan på stads? Eh, nej. Dö i soffan hemma själv? Eh, nej. Vara med folk? Eh, JA! Men vilka då? tycker ju om alla mina vänner..... och alla mina vänner som är hemma kommer ju hit på söndag också.. så omg, what to do, hat to do?

mor och far ska ner på norrporten arena och kika på när marie och per (roxettteeee) rockar as!

Vill hedra min seger igår på monopol med! Ni fattar inte hur jävla överlägsen jag var!!!! Så happy. vem som helst hade blivit stålt över mig ifall de hade sett min otroligt strategiska utklassning. gjorde mor och far helt mega fattiga. vann med alla pengar hos mig pluss mucho hotell.

signar ut nu broder, kom ihåg pengar är makt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0