I run

HEJ FINA.

Nu sitter jag i min kammare och väntar på att tiden ska gå, fast jag hoppas den ska gå sakta. Har löpträning nu om en kvart tror jag, syrrans pojkvän kommer och hämtar upp mig om jag inte missförstod allt. Kanske är de papsen som ska köra, hm. Hur som helst funderar jag på hur jag ska överleva en mil i denna sjuka värme och luftfuktighet. Men antar att det kommer gå bra, Hoppas jag! Är dock lite rädd, tänk om de andra är hur fast som helst. Fast & Furious wannabe.

Nej, inge frulle har jag fått i mig heller, struntar i de, tar lite käk när jag kommer hem.

Puss fina, ska köra hårt om jag kan. Pappa sa "du tar dem, du är bra på att löpa, och du behöver ju inte vinna det här... de kan du göra nästa träning" HALLÅÅÅÅ jetlag och så här tidigt och sån här värme.. skojjar han. aja PEPPA nu, ska inte vara en surtjej

Later darlings

Kommentarer
Postat av: Linn

Wohoo, kör hårt på träningarna Asta! =D

2010-08-12 @ 23:08:16
URL: http://lbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0