i got the magic, looove bob

De va kul igår, och en vän sa i loooove u, och de gjorde dana med. Alltså haha, säger knappt det till mammsen och pappsen i sverige. Älskar hur folk uttrycker sig!!

Har funderat ett tag på om jag ska skriva ngt i bloggen men har skjutit upp de hela tiden, och nu kommer logan och hämtar mig om ca 5 min och jag är verkligen inte redo för träning.. måste byta om, släppa ut hunden och komma ut ur huset. Gjorde sönder garagedörren imorse när jag skulle cykla iväg och träna. Kom inte ut, så stannade hemma och åt hela dagen, bra med tärning nu. Hua. Har ångest, ångest som fasen. Aja,jag får ta det där när jag kommer hem. Oj! Nu kommer logan om tre min. Shit shit. Vi hörs ikväll. Imorgon för er förmodligen..

Första dagen i skolan imorgon. Nervig.
Hade min första dröm på engelska för några dagar sedan. Coolt.

Hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0