HEY

Igår var sista lediga dagen. Den var mys. Ikväll och idag är det stress stress stress. Ska städa och laga mat för ett helt kollektiv nu, eller pappa lagar mat och mamma städar. Men jag kollar på ist, men är ändå stressad som tusan.

Imorse hände det en kul sak. Jag sov som vanligt och pappa ropade att det är dags att kliva upp, jag svarade JAG KOMMEEEEER och somnade direkt om. efter ett tag så ropade pappa igen. Då hade jag precis drömt en dröm om us, och om Moberly min hemort. Ist för att ropa jag kommer så började jag ropa MOBERLYYY men han bara till MOBE.... innan jag fort tystnade och kom på mig själv. Kunde plivit pinsamt.

nu ska jag dö i soffan. PUSS

ps. per spelade aldrig "flickorna på tv2 ohohoihoooh" skönT.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah så rätt!!

2010-08-08 @ 12:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0