Good morning sunshine

Hej alla fina! Hur mar ni? Jag e fortfarande lite sliten sen resan och tidsskillnaden... 7h. Men det gar vall over om nagra dagar. har inte fixat min dator an sa ni far lasa nagra inlagg utan a a & o. hehe.

At frulle for en stund sedan, mjolk och flingor och en banan. Hihi sota ar dom, ni ska bara veta. Vill inte aka hem. joda, men nar skolan rullar igang och nar jag borjat med mitt tavlings lag (cross country running) sa kommer allt bli perfo. de blir inte fotbolls forens till varen dock. Har traning imorgon med laget, ska springa en mil, kanns helt okej. Men de ar sa jaaaaavla varmt. Idag askar det och regnar dock, hoppas pa liknande vader imorgon.

Bloggar senare, god efter middag eller kvall pa er, orkar inte rakna ut vad klockan ar hos er.

Vi ses snart mina fina, korta 10 manader <3

Love, astis


Kommentarer
Postat av: louise

skönt att veta att du är famme och allt har gått bra :) saknar dig redan hihi!

2010-08-11 @ 22:30:06
URL: http://louiserodin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0