Good day

Mycket bra dag! Skolan är läcker mina vänner är läckra! Allt är fint. Fick byta skåp idag eftersom mitt gamla gick sönder hehe.. Kom 30 min sent men de är okej, man får en lapp från de office om man har en bra ursäkt! Hihi. Åt lunch idag, gjorde inte de igår för jag såg ingen vän! Så idag blev de lunch! Nu ligger jag i sägen och pratar med min fina emma på skypechatten, hon har nyheter att berätta. Gå in på bloggen hennes och läs. Vill itne avslöja det för er här... www.ienannandelavky.blogg.se 

Ligger i sängen och vilar osm sagt, ska snart börja med homework. Har inte gjort så mycket efter skolan. Eller de vanliga, cc träning, hem och duscha+äta sen se på en film. Idag blev de die hard 4.0 som jag sett dusen gånger!!

Måste plugga nu. Himla jobbigt. Är trött i bena vill sova eller vila..... Måste shoppa med också + begära ledig från en cc träning den 27 sep. Varför ska allt va så seriöst? Men jag gillar det så ska inte klaga. Men träning varje dag och måste ansöka om att skippa träningen eftersom jag tillhör tävlingsgruppen.. LIVET

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0