Gatorade Perform!

Favvo drycken! Helt klart Gatorade! Mums. 

Idag har jag gjort detta.
- Vaknat
- Duchat
- Frukost
- Sprungit en mil
- Duschat
- Handlat mat och lite annat roligt på WallMart
- Suttit vid datorn
- Förberett mig för att plugga
- Skjutit upp plugget
- Druckit en G2
- Skjutit upp pluggandet

Ska kolla på tv nu.... Orkar inte plugga.

Imorgon blir en rolig dag. Först ska ag till kyrkan(får se hur kul de e). Efter det så ska jag äta lunch med lite trevliga och klockan två så äre möte med min områdesrepresentant och masa andra exchangestudents! De ska bli spännande! Ska plugga efter det hihi. Ska göra lunch nu sen se på tv kanske... Borde nog plugga. Ska kanske göra de ist. Får se, men nu fixa lunch!

Glömde säga en sak! Jag är såååååååå peppad på vårt första meat(tävling) ska bli så kul!!! Ser verkligen fram emot de, 13 dagar kvar....

På återseende mina fina. På återhörende kanske jag borde säga, men de är väll itne ens ett ord. Vad vet jag pratar bara engelska numera.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, allt man dricker i USA är ju svinäckligt! Maten är hur god som helst dock. Men Gatorade, Mountain Dew, slisklemonaden och allt annat är sjukt äckligt! Det enda som är hott är Cola Lighten, extra mycket kemikalier, aspartam och annat gott <3

2010-10-04 @ 10:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0