FÖRLÅT

Sorry alla älskade läsare. Har varit cp dålig på att uppdatera. Men har försökt leva som fan i sommar och inte orkat brytt mig. Inte ens sagt till att jag inte ska blogga på ett tag så jävla illa.

Hur som helst. Det har hänt en massa sen jag skrev sist. Har varit på besök på ambasaden, fått mitt visum. men det roligaste och viktigaste! JAG HAR EN FAMILJ. Äntligen. Ska till Missouri, Moberly. Där bor det 15 000 innvånare och på min skola går det ca 500 elever. Jag har pratat med min familj några gångfer och de är verkligen hur söta som helst! Vill bara åka nu nu nu!

Känns jävligt märkligt dock att jag ska åka. Vill itne riktigt säga hejdå och det känns konstigt att veta att jag sett några vänner för sista gången på ett år typ. eller okej 10 månader, men ändå! Desutom så ska jag nog ta studenten där, men sådana där coola hattar och grejor! Läckert va? Min usa mamma sa det, eller hon skrev det i ett mail. Vore ju hur läckert som helst!

I Arizona är min syssling Ebba och hon stor trivs. I Kentyckey (stavning) är min älskade vän Emma. Och båda har de så bra. Saknar Emma som fan. Helt galet. Inte för att jag inte saknar ebba men hon bor i gbg så vi träffas typ aldrig, satt ni förstår vad jag menar hihi.

Ska svara på ett mail nu som min gulle familj skrivit till mä.

SKA BLOGGA SOM FAN FRÅN OCH MED NU! Har till och med köpt en ny dator, en mini blogg dator hette de visst. Så ny jävlar ska det bli någon ordning. Ni mina kära vänner och kära läsare (ifall jag inte känner er) ska följa mig på resan. Heeeeela vägen dit och hem.

Ska försöka sussa lite, busy day imåra.

Smek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0