FIRST TIME

Ok. Då är dag 1 i skolan över. Gick som en dans!! hade någon att säga hej till på alla lektioner utom två, har 8 så de kändes bara bra! Alla lärare va söta och snälla och mina klasskamrater va trevliga med det lilla vi sa till varandra. Har inte så mkt att säga mer än att de är 4 min mellan lektionerna och att jag har 25 minuters lunch haha. Livet. Har precis duschat efter cc träningen, den va skön, vi sprang en lång sväng ist för massa intervaller som igår, de va skönt! Nu väntar jag på mat och kollar på greace samtidigt! mysigt. chance följde mig till alla ställen jag inte hittade, en riktigt trevlig grabb. ska på bio med han till helgen tror ja elelr de kanske va nästa helg. Haha men de är ingen dejt. verkligen inte. fast han är en flörtare måste jag erkänna men men. nog om det. Jag har de kung! Ska plugga strax, fick läxor första dagen! Älskar american lit. not.

Hörs efter maten och filmen igen. pyss

Kommentarer
Postat av: Zandiiir

Låter toppen ju!! En annan får hänga på sunkiga hedbergska! Kan glädja dig med att säga att jag också fick läxa första dagen, om det nu skulle vara till någon tröst :) pussss

2010-08-25 @ 19:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0